I dag har jag träffat mitt fina fadderbarn...

img_6401 (MMS)

I dag har jag träffat mitt fina fadderbarn Leon. Gud vad jag älskar den lilla sparven! Han är så snäll och så go. Jag vet att min syster och hennes pojkvän är världens bästa föräldrar och jag är så glad för deras lilla skatt. Efteråt gick jag hem till mamsen och umgicks lite med storebror. Mamma och låtsaspappa har åkt på en minisemester i Sverige så jag passade på att umgås ensam med bror. I kväll blöt det grillning med min underbara sambo och Daniel. Just nu är livet perfekt och jag älskar't. Peace!


Kommentarer
Postat av: Alicia

vilken sötnos

2011-07-19 @ 18:50:53
URL: http://aliciasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0