Londonresan

Jag är jäkligt nöjd över Londonresan som gjordes med mamma trots det dåliga vädret. Det regnade nästan hela tiden, men vad gör det? Vi åt jättegod mat och lyckades göra många kap. Jag fick bland annat med mig ett par Converse. Dem kostar ca 38 pund vilket motsvarar ca 380-390 svenska kronor. I Sverige kostar dem 800kr. Sjuk skillnad! De som är gjorda i läder kostar mellan 400-450 svenska kronor. Så ja, vill ni köpa billiga, äkta Converse, åk till England! Jag hittade även ett annat par som skulle gå på 250kr men dem fanns inte i min storlek. Tråkigt nog.

Vi hittade även en av Jamie Oliver's alla resturanger i närheten av vårat hotell. Jag beställde in en portion pasta carbonara. Sjukt god mat och sjukt bra service. Jag kunde inte vara något annat än nöjd när vi traskade hem på kvällen.

Jag hittade även två par BH:ar, en vit och svart. Det behövs då jag alltid köper underkläder i extremt lysande färger. På flygplatsen köpte jag en bodylotion och läppglans från Victoria Secret och sjäklart en Kalhúa. Yummi.. Hittade även mycket annat smått och gott i London. Köpte en jättefin t-shirt till Rickard som han verkligen tyckte om och självklart en mugg från Starbucks. Surprised? Haha.

Jag har haft en otroligt rolig resa med dig mamma. En otroligt bra start på semestern. Dessutom fick jag träffa min moster innan hemfärd och det kändes jättebra. Jag har inte träffat henne på väldigt länge. Tyvärr blir det så när vi bor i olika länder. Men man ska ta vara på den tid när man äntligen ses. Vi fikade vid London Bridge på ett fik jag inte minns namnet på men de hade många godsaker. Jag tog dock lite jordgubbar, hallon, björnbär och botoxdricka.

Tack mamma för dessa underbara dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0