Öronbarn

I skrivande stund sitter jag framför mamis dator. I dag har vi ätit gott och tittat på Allsång på Skansen. Älsklingen var här också och gjorde oss sällskap. Jag saknar honom redan lite faktiskt. Det är bra för oss båda att vara utan varandra några dagar. Även fast vi knappt bråkar är det bra att få känna saknad. Det var länge sedan. Måste nog ha varit när han jobbade i Norge. Då kunde det dröja ca 3-4 veckor utan att vi träffades.

Jag har fått värsta resfebern. Det får jag alltid när jag ska flyga. Tankar som "tänk om vi kraschar" eller "tänk om planet blir kapat" cirkulerar alltid i mitt huvud någon dag innan. Men det är högst osannolikt att det händer, I guess. Men händer det så händer det, då har ödet fått bestämma. Skämt åsido. Det som oroar mig mest är mina öron. Jag får nästan alltid jätteont i mina öron när vi ska landa. Jag har varit ett så kallat öronbarn under hela min livstid så är extra nojig och orolig när det kommer till mina öron.

Jag har även kollat upp några affärer som jag vill besöka i London. Till exempel Forever21 och Victoria Secret. De är två affärer jag måste hitta. Sen ska vi inte tala om Primark. Jag kommer bli som ett barn på julafton av all shopping. Starbucks får vi heller inte glömma. Kaffet med stort K!

Jag vet inte om jag kommer hinna skriva ett längre inlägg i morgon, får se om tiden finns till. Annars kommer jag mobilblogga.


Bjussar på en gammal bild jag hittade. Den har ingenting med inlägget att göra dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0