Sleepy head

Som vanligt har jag svårt att varva ner och bli trött och jag har också lyckats vända på dygnet. Till råga på allt är min semester snart slut. Känns sådär men jag ska ta vara på dem sista veckorna.

Nu ligger min sambo och sussar. Han har tyvärr ingen semester då han är nyanställd på sitt jobb. Trist men han kämpar på ändå och det gör mig stolt.

De senaste dagarna har jag inte gjort något märkvärdigt. Jag har solat på balkongen(ja, det kan vi göra på våran balkong då den är stor), läst en grymt bra bok(Kråkflickan heter den, kan verkligen rekomendera den), har jobbat på rummet som är under renovering samt gosat jättemycket med vovven som verkligen uppskattar att han har sällskap om dagarna. Jag har även lyckats få in lite träning, känns underbart.

Bilderna från London tänkte jag också slänga upp nu. Det får dock bli ett eget inlägg. Det kommer förmodligen bli några bilder. Om blogg.se vill samarbeta vill säga. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0