Sömn

I morgon är det redan fredag. Veckan har gått jättefort när jag tänker efter. Det har varit blandade känslor när det gäller att börja jobba efter tre veckors semester. Självklart är det ju jättetrevligt att träffa alla kollegor men samtidigt skulle jag döda för att få sova till nio-tio på morgonen. Jag kommer nog aldrig vänja mig och bli pigg om morgonen. Fy satan, jag är alltid jättetrött(men jag kommer upp ändå, otroligt) och mitt morgonhumör står jag inte ens ut med själv.

I helgen ska vi rensa ur förrådet. ÄNTLIGEN!! Vi har ju två walk in closeth, varav en av dem är lite mindre. Men där är det i alla fall fullproppat med skit och alla möjliga grejer som egentligen skulle kunna ligga i förrådet. Känns sådär när jag knappt har plats för alla kläder. Det ska bli skönt att äntligen få saker gjorda och inte bara ligga och pilla navel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0