Söndag

Den här söndagen är inte som alla andra. För vet ni vad? Jag har semester i tre veckor framöver nu. Så jävla skönt! I morse vaknade jag runt kvart över tolv, hur skönt. Jag var jättetrött i går efter kryssningen och allt. Lagom bakis och sliten.

I morgon ska jag in till stan med mamma. Jag ska slinga håret och få en ansiktsbehandling. Efter det ska jag träffa Jossan. Jag hoppas verkligen att det blir fint väder. Känns mindre roligt om det regnar på semestern. Men på onsdag åker jag och mami till London. Längtar ihjäl mig. Ska bli oerhört skönt att åka iväg ett tag från Sverige. Jag behöver lite miljöombyte och en massa shopping. Ska fördricka mig på Starbuck's kaffe också, haha!

Slänger in några få bilder från kryssningen. Som för övrigt var sjukt rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0