Blame it on the human

Jag är så trött på människor som bara är otrevliga och beter sig som skit. Vuxna människor dessutom. Vuxna människor som förväntas vara trevliga eller i alla fall mogna. Varje dag när jag antingen ska till jobbet eller hem stöter jag alltid på någon ilsken jävel som beter sig jävligt illa. Jag har tröttnat så jävla mycket på hur människor beter sig mot varandra. Är det så förbannat svårt att slänga fram ett litet leénde och vara trevlig? Fine, du är trött efter jobbet och vill bara hem men det är ingen ursäkt för att vara fittig(ursäkta uttrycket men är jäkligt less).

Jag får armbågar i ansiktet, folk slänger väskor på en, jag blir knuffad på och flyger in i annan vilket resulterar i ilska hos den människan jag nuddade och så får sedan jag skit för det. Människor verkar tro att det är okej att bete sig hur som helst. Jag är bara jävligt trött på mänskligheten just nu, det är ju så att man skäms.

Folk verkar ta för givet att alla ska flytta på sig så fort dem kommer fram. Att alla ska behaga just den personen. I helvete heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0