Familjeliv ♥

Nu slutar jag exakt om 33 minuter och det känns jäkligt skönt. Efter jobbet ska jag möta upp älskade mamma och storebror. Vi ska leta efter en present till Rickard samt äta middag. Jag tycker det ska bli väldigt skönt att få spendera lite tid med två personer som betyder mest i mitt liv. Ibland saknar jag att bo hemma. Jag saknar när jag var liten när jag bodde med mamma, storebror, låtsaspappa och två låtsassyskon. Vi var som en enda stor familj.

Visst, jag har min lilla familj nu också, på sätt och vis(Jackie är som ett barn, haha). Men ibland saknar jag att bli väckt av mamma på morgonen. En klapp på kinden och ett "god morgon min pingla", att bli kliad på ryggen tills jag somnar, att få frukost på sängen helt oförväntat och inte tala om alla trevliga middagar vi brukade ha.

Jag känner mig väldigt sentimental i dag. Satt precis och tänkte på alla minnen jag har lyckats skapa genom alla år. Sedan kom jag på varför jag är sentimental. Det är förmodligen PMS! Lyckat! Haha. Dock finns det flera anledningar men det beror mestadels på pms:en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0