Galnaste midsommaren på länge

Jag känner mig rätt kluven efter denna midsommar. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vi hade det väldigt trevligt. Vi förade lite hos oss med god mat sedan blev det utgång. Kvällen kunde ha slutat bättre. Det blev inget tjafs eller liknande, vilket jag tackar för. Det slutade mindre bra på andra sätt. Tur att vi alla mår någorlunda bra i dag. Jag tänkte slänga in lite bilder sen när jag kommer hem.

Det känns lagom olustigt att vara jobbet när jag tar semester på fredag. Det ska bli så sjukt skönt att ta en paus från vardagen. Nu, efter midsommarhelgen känner jag att det behövs.

Jag tappade en sko på vägen hem från krogen i fredags. Lagom roligt när dem var helt nya. Dagen efter gick jag och Rickard för att hitta dem dock utan resultat. Jag fattar inte hur jag lyckas. En av anledningarna till varför jag fortfarande har ångest tre dagar efter. Jag har även ett blåmärke ovanför vänstra ögat utan att minnas varför. Det börjar dock avta nu. Glädjeligen kan jag skatta mig gott över att jag sällan festar eller dricker överhuvudtaget. Någon gång måste man spåra ut, man lever ju bara en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0