Halloumi-galen

Vilket väder vi har! Känns mindre roligt att sitta framför en dator hela dagen men snart är det semester för min del. Det ska bli så jäkla skönt! Det blev inga bilder i går. Jag kom hem runt halv tio. Mamma och jag stannade kvar inne i stan för lite skitsnack, god mat och shopping. Vi möttes upp på Odenplan och gick nästan raka vägen till en resturang vid namn BankOmaten. Mamma tog en chili angus burger, den såg riktigt smaskigt ut. Jag tog däremot, hör och häpna, grillad kycklig med grillad halloumi-ost. Ni som känner mig vet att jag älskar all slags ost, nästan i alla fall. Påläggsost är trist, aja. Jag var jävligt nöjd över maten + att det var superbra service. Vi vankade lite överallt inne i stan. Det är mycket trevligare att gå station till station istället för att ta tuben. Vi stannade förbi Åhléns och jag passade på att köpa en DKNY-parfym jag suktat efter länge. Jag har dock haft den tidigare men blev väldigt sugen på den igen.





Den luktar riktigt somrigt och fräscht :)

Bilderna från midsommar ska jag försöka få in efter jobbet, om jag hinner. Beror lite på om jag kanske får för mig att hitta på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0