Happy Birthday, honey!

Min pojkvän fyller ju år på söndag så i går fick han en tidig present av mig och Daniel. Han skulle få köra en Ferrari. Grabbarna hämtade upp mig i Huddinge sedan bar det ut mot Haninge. Under hela resan satt Rickard och frågade vad han skulle få göra. Han var jättenervös och extremt nojig om att han skulle få hoppa bungyjump eller liknande. När han sedan insåg att han skulle få köra en ferarri sken han upp. Han var jäkligt nöjd och i helt extas när bilturen var över. Han berättade att han hade kört i över 200 blåst på motorvägen. Det enda tråkiga var att det spöregnande. Sådana bilar kan bli livsfarliga i fel händer under sånt väder. Daniel körde efter Rickard och även han var i extas. Fast nästan värre! Haha. Jag är sjukt nöjd med min present till Rickard. Men än är det inte slut, han fyller ju faktiskt år på söndag! Slänger in lite bilder när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0