Men vafan?!

Nu tänkte jag köra ett lite smått argt inlägg här. Något som gör mig så pass frustrerad att jag måste skriva om det. Haha!

I fredags när vi storhandlade tänkte jag köpa en stock snus, som jag alltid gör på Ica Maxi i Södertälje sisådär några dagar efter löning. Mitt snus finns alltid(!!). Har dem inte en hel stock så plockar dem ihop tio dosor och slänger ned i påse för samma pris. I fredags fanns det ingen stock. Inte ens en ynkapynka dosa. Då gick vi till Konsum som ligger ca 800m därifrån. Där fanns det heller ingen stock MEN en dosa, då köpte jag den. Jag började vid denna tidpunkt bli måttligt irriterad då ingen annan affär i Södertälje har mitt snus till samma billiga pris. På Ica Maxi kostar en stock 330kr.

I går åkte jag återigen till Ica Maxi men fortfarande inget snus. Då ifrågasatte jag när det kommer nytt snus och om de ens gjort en ny beställning men det hade kvinnan inte svar på. Bra jobbat! Idiot. Jag åkte sedan till en mack i närheten av mig och där hade dem mitt snus men en stock kostar 430kr och det är inte en chans i hela mitt liv att jag betalar 430kr för en jävla stock. Så nu sitter jag här med min dosa och är jävligt bitter. Jag är dock väldigt glad över att jag ens har snus. Men på lunchen ska jag minsann gå till Ica Maxi och köpa en stock. Finns det ingen där heller sliter jag av huvudet av mig själv. Så enkelt är det. Ska det vara så svårt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0