Onödig men kanske rolig info

  • Jag hatar smulor i sängen. De måste bort innan jag kan slå mig till ro. Jag kan känna minsta lilla sandkorn/smula/you name it och måste genast få bort den, annars kan jag inte ligga bekvämt.
  • Jag "använder" mig aldrig av ojämna nummer. Jag tar aldrig en macka/tre mackor osv., jag måste ha jämn volym på exempelvis bilstereon etc.
  • Jag tål inte människor som endast pratar om sig själva eller tänker endast på sig själva. Ge och ta!
  • Jag somnar i princip alltid med tvn på, med flit. Jag har svårt att somna om man först stänger av tvn och sedan ska försöka somna.
  • Mitt högra ben är längre än det vänstra. Inte direkt märkbart men ändå.
  • Jag äcklas av fåglar. Kort och gott! Dock inte tama fåglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0