Prata i sömnen

Haha, det hände något lite småroligt i morse som jag och mina kollegor skrattade åt i dag. Här är konversationen mellan mig och Rickard.

Rickard ska precis åka till jobbet och går till sängen för att pussa mig hejdå. Jag vaknar tillslut och pussar tillbaka samtidigt som jag kollar på klockan på mobilen.
Rickard - du har inte försovit dig nu då?
Jag - nä, det har jag inte.
Rickard - vad bra, säger R samtidigt som han tar mig på armen(om jag minns rätt).
Jag - gör inte sådär, min arm har försovit sig.

Wtf? Hade min arm försovit sig? Jag tycker det är extremt roligt såhär i efterhand. Jag pratade i princip i sömnen. Det jag menade var att det kändes obehagligt när han tog på min arm då den hade somnat. Jag ligger nästan alltid med båda armarna under kudden med huvudet på, då har min arm en tendes att alltid "somna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0