3 hela år. Av kärlek!

I dag är en bra dag. Jag mår jättebra, lite trött men det är ingenting att klaga på. Jag är jätteglad och det är strålande väder ute. Det är ju även så att jag och R har varit tillsammans i tre år i dag. Tre underbara år och längre ska det bli. Vi klarar av allt tillsammans och tillsammans är vi oslagbara. Det vet jag nu. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och han gör mig stolt i princip varje dag.

Men det är bara på grund av allt detta jag är glad. Även om det är många bra anledningar till att vara på topp. I går blev lägenheten vår. På riktigt. Vi står nu på kontraktet och våran hyresvärd var även och bytte namnskylt på dörren i går. Det känns så jävla bra! Nu har jag och R något tillsammans på riktigt. Något som är vårat eget. Gah, så underbart. Nu kan vi äntligen börja göra om i lägenheten också, till något mer oss. Vi tänker definitivt börja med sovrummet. Det är inte riktigt i våran smak.

I dag hade jag tänkt att bjuda R på middag. Jag hade tänkt låta honom helt välja själv var vi ska äta. Vill han käka kebab, så visst. Men jag är mer sugen på en fet oxfilébit med pommes och beasås. Det återstår att se=)

Senare kanske vi får besök av min mamma. Hon var lite kelsjuk så hon ville gosa med Jackie och så vitt jag vet tackar han inte nej. Hon kommer förmodligen bli ihjälpussad av Jackie. Han är en riktigt pussgurka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0