Det går fort nu

Jäklar vad veckorna bara flyger iväg. I dag är det redan torsdag! I helgen blir det äntligen av. Vi åker till Tessan över hela helgen och Jackie följer även med. Förstå hur roligt han kommer ha det. Han kan springa runt utan koppel(ja, våran hund lyssnar när man ropar) och leka med andra hundar. Han kan gå runt och lukta på allt han vill och bara vara. Tessan och hennes pojkvän bor på gård de har köpt tillsammans och de har massvis med djur. Det kommer bli så mysigt!

I natt drömde jag något väldigt obehagligt. Jag minns inte exakt vad drömmen handlade om men jag vaknade av att jag var genomsvettig och hade en väldigt obehaglig känsla i kroppen. Inte roligt för fem öre. Till råga på allt var jag jäääkligt trött. Mer än vanligt. Jag kunde knappt öppna ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0