Jag är på toppenhumör i dag!

Jag har gått och blivit jätteförkyld. Jag har jätteont i halsen, öm i hela kroppen, sprängande huvudvärk plus att jag är jättesnorig. Jag hoppas verkligen att det inte blir värre än såhär. Det har jag varken tid eller råd med. Men vad gör det? Jag är på jättebra humör ändå. Det är onsdag och helgen kommer bjuda på fest OCH jag kommer få spendera fredagen med min fis.

Nu har en kollega på jobbet kommit tillbaka från sin långa semester på olika ställen. Hon var borta i ca 3½ vecka och dessa dagar har gått jättesnabbt. Men ändå känns det konstigt att se henne, en månad är ju ändå väldigt länge. Jag är lite avis på hennes val av semesterorter. Lyllo henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0