Måndag morgon

Goood morgon! I morse var jag alldeles för trött och dessutom sov jag hela vägen från Södertälje till Stockholm. Jag fick knappt upp ögonlocken. Inte okej! När jag steg på bussen i morse glodde alla på mig som om jag vore en utomjording eller något annat konstigt. Jäklar var irriterande det var. Ca fem pers glodde på mig i dryga tio minuter. What's wrong with people? Dem måste ha käkat alldeles för mycket blängsylta med tittsås.

I morse vaknade jag dessutom med världens värk i nacke och rygg. Inte ett dugg skönt. Jag är stel som satan. Men trots detta är jag på ett ganska bra humör. Lite småseg, men det är nog alla i dag. Det är ju trots allt måndag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0