Måndagen slutade bra trots allt

Måndagen blev trots allt ändå ganska bra. Under dagen stötte jag på lite svårigheter och det resulterade i att jag blev lite småpurken och lättprovocerad men det taklade jag bra. När jag kom hem pussade jag på min underbara sambo och allt blev bra igen. Till middag blev det våfflor, superlätt att göra och dessutom smakar det bra. Inte så jättenyttigt men så får det bli ibland. Varken jag eller R hade någon större ork till att göra något mer avancerat än så.


I kväll tittade vi på Gullivers resor. Den var faktiskt helt okej. Jag har fått höra lite mindre bra kritik men jag gav filmen en chans. Och jag måste väl säga att jag är ganska nöjd. Lagom rolig och dramatisk, haha!

Nu är jag helt slut som artist och det är snart dags att gå till sängs. I morgon ska jag upp klockan sex och det är litelite sovmorgon för min del. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0