Och så måste ju även jag testa det där med...

img_4272 (MMS)

Och så måste ju även jag testa det där med mobilbloggning. Jag är inte helt hundra på om det kommer att fungera, men det är värt ett försök.  Just nu, i skrivande stund sitter jag barnvakt. Eller ja, lilltjejen ligger och sover sedan klockan sju. Lilla myspelle! Hon ville läsa flera godnatt-sagor och jag tackade inte nej till det. Längtar verkligen tills att jag och R skaffar barn. Men bara för att påpeka, det kommer inte ske på många år. Så, no need to worry!  Även denna arbetsdag har bestått av pajaser från alla håll. Ibland blir man bra trött på människor. Jag har även fått en tidning smälld i ansiktet och det kontrade jag med lite svordomar och knuff i ryggen. Då var saken ur världen.  Nej, nu skippar vi det här. Ska fortsätta kolla på Sofias Änglar. Ett väldigt bra men ibland sorgset program. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0