Snaart helg!


Några gamla bilder på mig..

God kväll mina vänner! Jag har nyss fått i mig en brakmiddag som bestod av inbakad fläskfilé i ugn, pommes och fetaostsallad. Så jävla gott! Jag älskar fetaost. Jag skulle kunna leva på fetaost. Nej, nog om det, haha!

I dag efter jobbet mötte jag upp mamsen på Åhléns. Jag hittade mycket fina grejer, synd bara att en ynka pynka t-shirt kostar ca 2000kr. Det är lite för dyrt för min del. Då köper jag hellre många fler t-shirts för 2000kr. Jag hittade lite smågrejer som aceton, handtvål, toffsar och annat. Jag lyckades även äntligen hitta en ny väska. Som jag har letat i flera månader efter en ny snygg väska! Och äntligen är den min.

Lagom casual och snyggt. Jag älskar den!

Nej, nu är det dags för en varm och härlig dusch så jag är redo för Svensk Maffia sen. Jag ska gosa ner mig i sängen med tända ljus. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0