Stek i solen

Onsdagen har varit helt otrolig. När jag satt med paketen i dag så fick jag in massvis med konstiga ärenden och jag blev nästan galen där ett tag. Men jag försökte hålla humöret uppe. Jag blir lätt lite puttig när allt inte går som det brukar, men inte ska jag hänga läpp för det. Ibland kan det vara roligt med lite motgång så hjärnan får arbeta lite extra. Nu till det bästa. En jobbkollega tog med mig och två andra kollegor upp på vår takaltan på jobbet. Där hade han ställt fram 3 vinglas och så hade han Sprite med sig. Vi satte oss ned i soffan och njöt av solen. Det var galet mysigt. Och hur omtänksamt var det inte av honom att "lura" med oss upp på taket? Jag tycker det var sjukt snällt gjort. Detta fick i alla fall upp mitt humör samt energin. Jag blev otroligt pigg efter lite sol och friskluft.

Här sitter vi och njuter av solen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0