Tidsfördriv

När vaknade du imorse?
Svar:
05.20 för att  vara exakt.


Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Att jag var jättetrött och mer än gärna ville fortsätta sova.


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Min pojkvän. Jag frågade om han kunde hitta min plånbok någonstans i lägenheten.


Vilket humör är du på?
Svar:
Jag är på ett mindre bra humör just nu. Skulle helst vilja ligga i soffan framför tvn.


Vad har du på dig just nu?
Svar:
Svarta jeans, mina nitboots, en casualtröja från H&M.


Har du ont någonstans?
Svar:
Jag vaknade med magont men ska försöka ta mig igenom dagen ändå.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Faktiskt ingenting.


Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Det går jag inte in på. Tycker det är alldeles för privat för att skriva i bloggen. Men jag kan säga att jag är mer än nöjd.


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Ett nagellack och läppglas från Make Up Store.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Aftonbladet.


Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag ska först på äventyr med min käre vän Bea sedan ska jag sitta barnvakt några timmar.


Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
En låt jag senast lade ut i bloggen. Den är grym!


Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att den är bra. Jag varierar mitt skrivande med olika slags bilder och listor. Sen kan det vara roligt för min familj att följa mina dagar.


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Oj, hur ska jag minnas det..


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Yes, förmodligen för det jag kommer att göra senare i dag.


När fotade något senast, och vad?
Svar:
Jag fotade i helgen. När vi hade besök av några vänner.


Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Japp, men tänker inte skriva på vad.


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
En vit bänk.


Vad tror du att klockan är?
Svar:
Halv tio?


Vad borde du göra idag?
Svar:
Inte ett skit. Jag vägrar känna måsten i dag.


Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
När jag kommer hem är det mjukisbyxor som gäller.


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Oj, svårt. Det finns mycket jag vill fråga till många.


Snodde denna från tyras.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0