Tisdag.

I helgen åkte vi till Barkarby Outlet för att shoppa. Ni anar inte hur snorbilligt vissa grejer var. Jag kunde hitta en Peak tröja för 250kr som egentligen kostar 999kr. Hur sjukt? Jag hittade även Fornarina-jeans för dryga 200-lappen. Även dem ligger på över tusen kronor. Jag blev helt lyrisk av att vistas bland alla billiga märkeskläder. Dessvärre hade jag inte större ork att hålla på och pröva jeans och dylikt. Jag kom hem med TVÅ förbannade löpare till vardagsrumsbordet. Herregud säger jag bara. Var det det enda jag kunde åstadkomma? Jaja. Det för väl något gott med sig. Nu har jag massvis med pengar att till exempel pierca och tatuera mig för. Det är ju också ganska nice.

I dag efter jobbet ska jag och Bea ut på äventyr. Vi kommer befinns oss i Södertälje, mer än så säger jag inte. Nu blir ni nyfikna va? Haha. Resten får ni se i morgon :) Det enda jobbiga är att min plånbok är bortsprungen i lägenheten någonstans. Inte roligt då det vi ska göra kostar pengar. MEN jag kommer lösa det på annat håll. Jag får fråga min underbara pojkvän om han kan köra ner på stan och lämna den. Det ska nog inte vara några problem.

I morgon har jag och Rickard varit tillsammans i tre år. Hela tre år. Förstår ni? Jag trodde aldrig att vi skulle spendera så lång tid tillsammans. Och längre ska det bli! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0