Tjuvlyssnat.se

Tjej 1 ~15: Alltså jag fattar verkligen inte hur man vågar testa droger och knark!

Tjej 2 ~15: Nej, det fattar inte jag heller!

Tjej 1: Och jag vågar ju ändå åka allt på Liseberg!


HAHA, det gäller att tänka till innan man öppnar munnen. Kan man verkligen jämföra droger med karuseller?


En kille och en tjej ~15 pratar hockey.

Killen (till tjejen): Haha, de förlorade mot AIK med 3-0!
En annan tjej (som råkar höra samtalet ropar till killen): Men jag har en kompis som också älskar HIV!


Två killar ~ 17 kliver på bussen och pratar ganska högt.

Kille 1: Hur fan ska jag formulera sms:et då?
Kille 2: Skriv typ att du inte har någon anledning att ljuga och att du vill att han ska få höra det från dig först.
Kille 1: Ååh, varför ska allt hända MIG för!? Hur fan talar man om för sin bästa vän att man råkade ha sex med hans flickvän?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0