Dags att ligga under nålen igen

Jag har suttit och kollat runt lite på internet och jag har hittat jättemånga tatueringar jag ska göra. Jag har även bilder sedan tidigare. Det kommer bli så sjukt snyggt! Jag har turen att min bror känner en snubbe som är tatuerar och som dessutom har en studio. Jag kan även få riktigt bra priser. Nu är jag taggad för att ligga under nålen. Det gäller bara att inte slösa pengar på annat tjafs som det lätt blir ibland(ganska ofta om jag ska vara ärlig).

Jag tänker inte lägga ut bilder på någon tatuering jag tänker göra då det finns fullt av copycats som mer än gärna försöker göra livet surt för en. Jag har råkat ut för en sådan tidigare. Men jag säger bara en sak, det kommer bli gryyymt! Jag kan dock ge er en ledtråd som iofs säger nada för er men två av dessa taturingar förmedlar frihet för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0