Fit for fight

Vårruset i går var grymt roligt! Vi kom dit ca kvart i sju och då var det bara dags och byta om och göra sig förberedd. Vi gick igång fem i halv åtta och gick 5km på ca 50 minuter(om jag inte minns helt fel) i rask takt och det är jävligt bra jobbat måste jag säga. Jag och mamma kämpade på bra! Jag trodde att så fort dem sköt startskottet skulle alla springa på som djur men det var både äldre damer samt barnvagnar och folk lunkade på ganska rejält. Då kände jag mindre press. Det var någon rolig typ som började ruscha på som satan 500 meter innan mål. Hon ville väl kanske få det att se ut som om hon hade sprungit galet snabbt under hela rundan. Det såg jätteroligt ut dock. Det hela avslutades med en medalj och en påse med lite godsaker så som frukt, juice och en chokladbit. Vi mötte även upp mammas arbetskollegor för lite snack. Min låtsaspappa och älskling fotade lite också så när jag kommer åt kameran ska ni få några bilder också.

Om ca en kvart slutar jag för dagen. Då kommer min finaste och hämtar mig! Tulle.. Sedan ska vi iväg och köpa några solcellslampor till balkongen. Jag ska även försöka få med honom till IKEA. Behöver införskaffa lite doftljus och annat stuff. Dessutom lyckas man alltid hitta något annat spännande.

Smell you'll later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0