Löning

Nu är jag precis nyduschad, hunden har fått mat och även ormen. Fy satan vad tjock han blev efter den stora råttan! Galet. Aja, nu är det bara lite käk för mig och R som fattas. Det blir lite lövbiff med pommes. Och i morgon är det lön. Hur nice?

Jag har en extrem bloggtorka, därav den dåliga uppdateringen. Allt är jävligt tomt i skallen på mig just nu. Det är dock en grej jag tycker är lite skrattretande samtidigt ganska irriterande. Varje dag åker jag kommunalt och varje dag går jag ned och upp i dessa rulltrappor. Står man till höger har man valt att stå still, så långt håller alla med? Väljer man att gå på vänster sida, har man gjort det pågrund av att man vill gå upp för rulltrappan istället för att stå still. Jag har dock märkt att många missat den där sista detaljen. Ofta händer det att någon jävel stannar upp och ställer sig och filosoferar. Och om jag, i ett tappert försök att ursäkta mig för att komma förbi inte lyckas, då är det ganska irriterande om jag har ett tåg att hinna med. Vanligtvis hinner jag med tåget då jag har nästintill sprungit till pendeln men ändå. Jag tycker det är måttligt frustrerande ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0