Måndag morgon

I går var det ju Sverige-Finland för er som har missat det. Det kan ni dock inte ha missat!! Jag har aldrig varit särskilt intresserad av hockey. Det har väl varit roligt att titta på någon gång ibland om man har laddat upp med öl och lite chips. I går blev jag dock rätt sugen att slå på hockeyn och bädda ned mig i sängen. Sagt och gjort. Jag var nog mer taggad än vad jag trott. Jävligt trist bara att vi förlora, med så många poäng dessutom. Men vi ska vara glada för det lilla. Vi fick silver och det tycker jag är bra kämpat. Förstår mig inte på alla som klagar och säger att Sverige spelade dåligt. Visst, jag tycker väl att de var lite dåliga i försvaret på slutet men vafan, vi fick silver! Finland har ju dessutom bara vunnit guld -95 så låt dem vinna och vara glada. Kanske lättare för mig att säga då jag är halvfinne men va fasen:)

Trots det bittra vädret och min trötthet är jag på toppenhumör. I natt drömde jag en väldans många konstiga drömmar. Bland annat att jag fick den nya SEM(Sony Ericsson, är arbetsskadad. Vi använder oss av den förkortningen på jobbet) Arc av Rickards pappa. Generös kille det där, haha! Synd bara att det var en dröm för den mobilen är sjukt snygg och galet bra. Jag tog lite sovmorgon i morse, var otroligt trött så det blev till att stressa lite. Men vad gör det om hundra år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0