Och så var det måndag igen

Jag vet att jag har varit väldigt inaktiv i bloggen på senaste tiden. Jag har varken haft lusten och orken. Tid har det funnits gott om. Jag har bara varit väldigt nollställd de senaste dagarna. Allt har bara gått på automatik.

Måndagen känns redan tung. Det beror inte på det dåliga vädret och det beror inte på att det är just måndag. I dag skulle jag bara vilja ligga i sängen under täcket hela dagen och bara glo upp i taket. I dag är det en sån dag. En sån dag jag inte orkar hantera just nu. Jag orkar inte vara social eller trevlig. Det känns bara fånigt att låtsas. Och innan någon börjar tänka "fyfan vad negativ hon är hela tiden", för jag vet att det finns såna jon som tänker så, som dessutom förmodligen läser min blogg. Vet ni vad? Jag skriver exakt vad jag vill, för vet ni vad, det är min blogg om ni kanske mot all förmodan har missat det. Passar det inte, kan ni klicka bort er på 1 sekund. Alla har sina dåliga dagar. Face it.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0