Lugn fredagskväll

Jag har inte fått en lugn stund i dag på jobbet. När jag satte igång växeln i morse kändes det som vilken dag som helst vilket innebär halvt trög och och lite smått ineffektiv dag. Man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken, eller vad är det man säger? Full rulle från förmiddag till jag skulle gå hem. Men jääklar vad jag har haft roligt i dag. Jag älskar verkligen det där jobbet, trivs något så förbannat bra. Redan i morse 07.30 när jag anlände spelade innesälj härlig musik som fick igång humöret. Och alla anställda ska vi inte ens tala om. Tummen upp!


När jag kom hem och kunde varva ner kände jag dock hur trött jag blev. Ögonen blev tunga och jag blev allmänt mossig i skallen. Så fredagskvällen avrundades med långprommis med min säl och sambo och lite god mat. Vi har degat framför tvn med några öl hela kvällen och jag måste säga att jag är jäkligt nöjd.

Det är snart sängdags för min del. Måste få sova och ladda batterierna. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0