Roadtrip

Och så var det måndag igen men fy så bra det känns. Vädret får mig verkligen på bra humör! I dag blev det hemgång vid klockan fyra istället för fem. Vilket team vi är tillsammans, jobbar på i raketfart. På eftermiddagen tog vi en fikapaus i solen och damn vad varmt. Äntligen är värmen här för att stanna. Förhoppningsvis!

Helgen har jag spenderat med min älskade och mina vänner. I fredags var det en lugn kväll, som det brukar bli. Jag är alldeles slut som människa för att ens orka göra något. Lördagen spenderades med Jossan och Rickard. Vi köpte grillad kyckling, jordgubbar, annan frukt och annat gott samt lite vin och alkoläsk. Med all denna föda satte vi oss i solen och njöt. Helt underbart! Vi hälsade även på Daniel och hans mamma samt familj ute i Aggdala. Vi satt och snackade lite i solen och umgicks.

På söndagen skulle jag, Rickard och Daniel åka till Skanssundet för lite glass. Vi åkte bakvägen och då vi aldrig har kört den vägen tidigare slutade det med att vi hamnade i Nyköping. Sjukt roligt! Vi beslutade oss för att stanna till i Trosa för lite glass i hamnen istället. Det var jättemysigt och oerhört varmt i solen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0