Brennan Heart



I lördags var jag, Sofia och Alexandra i Kolingsborg som ligger i Slussen för att se Wildstylez och Brennan Heart spela. Vi anlände runt elva om jag inte minns helt fel, vi mötte även upp Sofias polare. Det var drag redan då så förstå när de stora DJ:s började spela. Lokalen var ganska liten men ändå helt ok. Det blev lagom svettigt när vi stod och dansade i en underground-lokal. Som tur var hade dem satt upp en fläkt på varsin sida av scenen. Jag lyckades tappa mitt bankomatkort, men även där hade jag turen att någon vänlig själ hade lämnat in det hos killen i baren.

Vi stod och dansade ca 3½ timme totalt. Det gäller att variera tempot för att orka kan jag ju tala om för er. Jag har fortfarande träningsvärk och det är tisdag. Bra jobbat, haha! När allt var slut vid klockan 03:00 ungefär började Brennan Heart skirva autografer och bli fotad. Självklart ville jag ha en autograf samt ta en bild. Som ett riktigt fan! Vi stod precis bredvid basen också så när låtarna satte igång rejält kände man i hela kroppen hur det vibrerade. Sjukt nice!

Det var en väldigt lyckad kväll och jag är supernöjd. Tack Sofia och Alexandra för den bästa kvällen på länge! Såna här lördagar borde man ha oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0