Drömmar och sådant

I natt drömde jag väldigt konstiga saker. Bland annat att jag stod framför en spegel och stirrade på min näsa då den såg väldigt märklig ut. På näsryggen så att säga såg det ut som något gjort av metall i samma form som näsan var på väg ut. Jag tittade väldigt länge tills jag bestämde mig för att klämma ut det, lite som när man klämmer en finne. Då var det min näsa som "ploppade" ut och jag blev helt förskräckt och fick panik. Sen minns jag såklart inget mer av den drömmen. 

Om det är någon som är duktig på drömtydning eller vet om en bra sida, tipsa gärna. Jag har spånat runt lite på google men har tyvärr inte hittat något. Eller så skriver jag helt fel i sökfältet. Jag måste veta vad det jag drömde i natt betyder.. Eller få något hum om det i alla fall. Nyfiken i en strut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0