Härlig söndag

Nu är jag nyduschad och precis hemkommen från en halvdag hos mamma. Vi blev bjudna på middag och lite Alfapet. Passade på att tvätta några maskiner samtidigt då det krockade med våran tvättid. Jag kom hela tvåa på Alfapet och det känns jäkligt bra. Jag lyckades få in några storpoängare också!

Samtidigt som jag skriver inlägg står jag och lagar matlåda till mig och Rickard. Det fick bli lite pyttipanna med ägg, lättlagat men gott. Multitasking you know ;) Jag ska snart krypa ner i sängen bredvid älskling och titta på TV.

Jag klickade hem ett par high-heels för julfesten i dag. Jag hade svårt att välja då jag hittade dussintals skor som jag ville ha. Men fick nöja mig med ett par. Så länge i alla fall! Dessa fick det bli:

Jag ska dessutom köpa ett par leopardsulor och lägga i skorna så blir de ännu snyggare. Frågan är bara hur jag ska orka ha på mig dem hela kvällen och dessutom försöka dansa. Funderar på att ha med ett par snygga lågskor så jag lätt kan byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0