jag-vill-bara-ligga-under-täcket-hela-dagen



Lite såhär känner jag mig i dag. Har sovit skit i natt, lyckades inte få längre sömn än ca två timmar. Senast jag tittade på klockan var den kvart i fyra och jag skulle upp 05:20. Jag vet inte om det var allt kaffe jag hällde i mig. Är lite osäker på det då jag höll på att somna flera gånger för att sedan vakna och inte kunna somna om. Ungefär så höll det på fram till fyra. Jag har legat i något slags mellanläge hela jävla natten och jag hoppas verkligen inte på att jag ska få en sån här period igen. Förra året vid den här tiden hade jag grova sömnproblem, även året innan det. Don't ask me why, försökte med allt. Till och med tabletter.

Älskling visade verkligen att han brydde sig i morse. Sötnos. Han klappade och pussade på mig och var allmänt pluttig. Det fick mig på bra humör. Vad skulle jag göra utan honom? ♥

Trots det känner jag mig bara pissed off på allt just nu. Folk puttas, slarvar som småbarn, slår armen i fritt främmande människor och beter sig alltmänt jävligt. Är trött på folk som är trångsynta och som tror att de kan allt, vet allt och är bäst på allt. Vuxna människor dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0