Monday

Nu mår jag lite bättre men är inte trött för fem öre så får se hur det går i natt. Så fort jag och R kom hem blev jag i princip helt återställd. Tålamodet höjdes lite och jag blev genast på bättre humör. Behövde bara få några kramar av älskling så blev allt bra igen. Underbara du, tack för att du finns. Ha. Lagade även middag till mig och det är guld värt när jag mådde som jag mådde.

Jag och R lekte lite med Jackie på kvällskvisten. Resultatet ser ni på bilden nedan. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Rickard skrattade lika mycket om inte mer. Stackars min älskling som måste stå ut med oss två. Men han låg ned så snällt och viftade på svansen. Min älskade björn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0