Party!


Just nu städas det för fullt. Älskling fick ett städryck när jag stod och valde kläder för i kväll. Han är duktig han! Medan jag gick runt i mina nya klackar(måste gå in dem lite) stod han och dammsög för fullt. Pluspoäng!

I kväll ska jag, Sofia och Alexandra in till slussen. Eller rättare sagt Kolingsborg, men det ligger nästan vid slussen. Vi ska gå på ett event där Brennan Heart spelar och det kommer bli GRYMT! En av mina favoriter. Allt börjar klockan tio och minns jag inte helt fel slutar det runt tre på natten. Jag ska sova hos Sofia i natt. Jag hade ingen större lust att åka till Södertälje mitt i natten. Dock hade säkert Rickard hämtat mig om jag frågat men jag besparar honom det. Jag är grymt taggad och har redan valt ut kläder. Nästan i alla fall, har lite att välja emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0