Slutkörd

I onsdags kom jag ju i säng vid halv ett ungefär vilket resulterade i väldigt lite sömn den natten. Hela gårdagen var jag i dvala. Extremt trött och väldigt asocial och det är inte likt mig. I går hade vi event på jobbet som hade varit rätt trevligt att gå på, men jag orkade verkligen inte. Jag somnade i soffan efter maten och vaknade 19:40 ungefär av att älskling klappade på mig. Han till och med bar in mig i sovrummet! Pluspoäng, haha. Min fina ♥ Jag somnade sedan om igen vid halv nio för att gå upp 05:20. And I'm still tired! Antagligen har jag sovit för länge.

I dag ska jag inte göra ett smack, inget ansträngande i alla fall. Kanske ta en långpromenad med älskling, boka tvättid, laga middag och sedan bara gosa in oss framför en bra film med tända ljus. Åh, jag älskar våra fredagar tillsammans! Det är något jag aldrig tänker ta för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0