Today is the day!

Ligger för tillfället och slappar i soffan. Varken jag eller älskling verkar orka göra middag trots att båda är hungriga. Snart är det hockey som gäller och jag hoppas på vinst. Tänker dock inte hoppas för mycket för vi vet hur det har slutat de två senaste gångerna vi varit på match. Efter matchen bär det av till Bea, vi ska samåka till Heron. Det vankas Breaking Dawn. Awesome!

I dag beställde jag hem en julklapp till mamsen. Tänker inte säga vad då hon läser min blogg väldigt flitigt. Jag kan i alla fall säga att jag är väldigt nöjd och tror att även hon kommer bli det. Nej, nu måste jag se till att få något i magen. Annars kommer jag förtvina under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0