Freeedag!

Nu har jag och älskling påbörjat fredagsmyset. Jag fick sluta lite tidigare så R hämtade upp mig utanför jobbet, så skönt att slippa åka kommunalt när man är jätteförkyld. Underbara du! Vi stannade till på Willys för att köpa lite tillbehör till middagen.

Jag är fortfarande sjuk så jag ska snart krypa ned i soffan med en kopp te med honung i. Min hals och hosta tar verkligen kol på mig.

I morgon ska vi hem till Rickards pappa för att fira Anna som fyller år. Grattis igen! Det bjuds förmodligen på lite fika så det ska bli trevligt att umgås lite. Söndagen bjuder mamma på middag så den här helgen blir lugn. Men det är skönt det med. Det är nog bra om jag tar det lite lugnt när jag inte är så pigg och kry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0