Galet

I går var jag på hockey i Södertälje med pappa och lillebror, SSK spelade mot Västerås. Jag hade hoppats på en vinst men icke. Det var rena cirkusen. Spelarna tappade klubban, missade många bra passningar, halkade för ingenting, sämsta försvaret och de var bara jävligt lata. Vi valde att åka hem när Västerås gjorde 5-1 när det var ca 3 minuter kvar. Jag blev tokförbannad och var nog inte ensam om det heller. Pinsamt SSK!

I fredags var jag och mamma på Ladies Night. Det var väldigt trevlig. Värsta draget och snygga män! Vi käkade gott inne i stan och tog även en öl innan vi började röra oss mot Globen. När vi steg av tuben vid Globen var det bara massa tjejer överallt förutom någon enstaka kille. Lätt kul! Det satt två kvinnor bakom mig och mamma, de var som tokiga. De skrek, visslade, stampade med fötterna i golvet, sjöng och dansade. Värst var det är Erik Saade kom ut på scenen. Alla skrek allt vad de hade. Det började dock bli något frustrerande när dem satt och sparkade på våra ryggar samt att mamma fick ta en och annan smäll.

Jag har haft en väldigt bra helg med mycket skratt och mys. I dag är det måndag igen. Jag är trött som faen och kylan börjar bli riktigt intensiv nu. Det var +1 imorse och värre blir det. Dock får det hellre vara kallt än regn. Jag är redo för en ny vecka fylld av jobb och andra härligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0