Måndag kväll

Just nu ligger vi och myser framför CSI NY. Till middag blev det stroganoff med ris och jag käkade mig lagom fet. Har nog skaffat mig en ny favoriträtt, damn it's good. Bilden ovan(eller nedan?) visar en potatis jag hittade i skafferiet som jag sedan beslöt mig för att slänga. Rickard har väl experimenterat som vanligt, sötkorv. Han hittar på så mycket skoj den där och jag gillar't. Alltid är det något nytt han har för sig och ibland kan det vara rätt underhållande att bara stå vid sidan om och skåda.

I dag pratade vi julledighet på jobbet. Jag är ledig mellan jul och nyår och förmodligen de två första dagarna in i januari. Awesome! Det är inte ofta jag tar ledig så känner mig sjukt förtjänt av det. Tar hellre ut min semester än att spara den, har dock en vecka kvar så det får räcka. Jag hinner samla på mig många dagar lagom till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0