Perfektionist

Man kan inte ens göra styckeindelning!! What's up?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tryck på fucking retur på din fucking iPhone så byter den fucking rad din fucking negativa idiotjävel. De funkar alltid att lägga upp, publicera och lägga in bilder du kan dessutom lägga in hur många fucking bilder du vill. Herregud människa fördtp att de är du som är fucking efterbliven!

2011-10-05 @ 17:21:07
Postat av: sandra

Och så har vi en till efterbliven jävel i bloggen. Negativ? För att jag delar med mig av min kritik till blogg.se. Vem är det som är negativ egentligen. Skaffa dig ett jävla liv istället för att orka bry dig om mitt. Och du vågar inte ens stå för vem du är, patetiskt:)

2011-10-06 @ 13:19:08
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

och förresten så har jag spårat din ip-adress:)

2011-10-06 @ 13:21:00
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0