Planer för helgen

Älsklingen ligger redan och sover medan jag har svårt att somna. För ja, jag skulle mer än gärna somna nu. Jag känner att min kropp och hjärna är redo för helg nu. I helgen har vi lite roliga planer. På lördag ska R byta till vinterdäck(det var dock mindre roligt men jag ska ej medverka), lördagkvällen ska spenderas hos R's pappa och sambo för lite middag och andra trevligheter. På söndag ska vi hem till min saknade mamma för att äta middag även där. Jag förslog att vi skulle alfapet och det lät lockande. Och vi får ju inte glömma.. I morgon ska jag och R för första gången på ca 6 veckor bada. Och som vi ska njuta! I morgon blir badrummet klart. Det känns så jävla bra. Och jäklar vad jag ska duscha bara för att jag kan. Jag ska aldrig ta sådant för givet. Dock blir det ju lätt så när man alltid har tillgång till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0