Regn och rusk

I dag har det varit full rulle på jobbet. Jag satt med paketen i dag och det kom in över 100 paket och dessa går vi igenom, mobil för mobil och modem för modem. Det är roligt att ha mycket att göra så jag klagar inte. Fick gå vid fyra i dag och det tackar jag för. Kommer alltid 45 tidigare så ibland är det okej att gå tidigare ;)

Älskling hämtade mig i Hornstull och vi åkte raka vägen hem och käkade middag. Båda var hungriga som monster! Och vilket jäkla väder vi hade(har?). På väg till tunnelbanan höll jag på att blåsa iväg. Till råga på allt blåste mitt paraply åt helt fel håll så jag var lagom snygg när jag satte mig på tuben.

Den 29e oktober har jag även bokat klipptid så nu ska skiten av. På ett eller annat sätt lyckas jag alltid vänta in i sista stund gällande klippningen. Don't ask me why. Dock brukar jag småklippa topparna lite då och då så det inte hinner bli alltför slitet och tro det eller ej, det hjälper mer än vad man kan tro.

Bjussar på en gammal bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0