Shopping och bowling

I dag var jag och babe förbi IKEA och Hemtex. Köpte min en typ av hylla för min lilla sminkhörna och jäklar vad nöjd jag är. Det är långt ifrån klart och jag är redan nöjd så det kan inte bli bättre. Fick med mig lite annat smått och gått hem från Hemtex. Framåt kvällen kom hämtade vi upp min bror för lite middag. Rostasfilé med pommes och hemmagjord kantarellsås, sååå gott! Efter middagen hämtade vi upp Jossis för lite bowling i Vårby. Bror vann och jag kom trea av fyra möjliga. Jag är rätt nöjd över resultatet då jag lyckades få in en strike och det gick allmänt bra. Nu är jag supertrött så det är nog dags att slå igen ögonlocken för i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0