Skärp er nu

Jag som förmodligen många andra använder mig av blogg.se's mobilapp för att underlätta mitt bloggande. När jag såg att de äntligen hade slängt ihop en app blev jag jätteglad. Men ve och fasa, det fungerar nästan aldrig att blogga därifrån! Fem och tio inlägg går att publicera. Och när jag sedan ska logga in via datorn(när appen ej fungerar) ser allt väldigt konstigt ut. Du kan inte lägga upp bilder/videos, du kan inte ändra texten till fetstil etc. Alla funktioner är borta. Jag är fruktansvärt missnöjd med blogg.se och undrar egentligen vad det är som försigår? Anledningen till att jag inte har bytt bloggportal är just av den anledningen att denna är den bästa jag hittills har hittat. Katastrooof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0