Toppenlördag!

Vistelsen hos frisören gick jättebra. Jag är supernöjd. Kvinnan jag var hos heter Lina och är helt fantastisk. Hon gav mig jättemånga tips till mitt hår och gav mig även en komplimang. Mitt hår var ett mirakelhår trots tiden mellan senaste klippningen och denna + all värme jag utsätter mitt hår för. Det kändes trots allt bra. Då jag vanligtvis har extremt lockigt hår som jag vantrivs i lite så plattar jag det väldigt ofta. Jag vet heller inte riktigt hur jag ska styla till det på rätt sätt så det fick jag också tips på. Fasiken så nöjd jag är! Efter frissan åkte vi till Skärholmen. Det var tänkt att jag skulle hitta julklappar men hade noll fantasi. Så jag köpte lite hårvårdsprodukter istället.

Nu är vi på g till Sätra för lite halloween-firande. Vi hade först planerat in en filmkväll men vi ändrade oss. Både jag och babe var ölsugna så ja, varför inte tänkte vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0