Tröttmössa

Jag kan fortfarande inte lägga upp bilder när jag skriver via datorn och det är ju mindre roligt. Ikonerna för alla funktioner fattas, men what to do?

I morse tog jag sovmorgon. Jag åker ju vanligtvis alltid med R till Sätra oavsett när jag börjar. Dels för att slippa åka pendeltåg. I morse började jag halv nio och det kändes jäkligt bra att sova till 06:20 trots att jag var übertrött när alarmet ringde. Dock ångrade jag mig redan när jag satt och väntade på bussen. Det var jättekallt och ruskigt men samtidigt lite mysigt måste jag erkänna. Alla människor som puttades för att ta sig fram ska vi inte ens tala om. Pinsamt! Det var extremt mycket folk i morse, eller så är jag bara ovan. Träffade en kille från jobbet också så vi satt och pratade hela vägen. Vanligtvis är jag inte så pratglad på morgonen men ibland kan det vara ganska trevligt.

I dag är det fredag mina vänner, för er som har missat det. Jag och min babe ska ha myspys. Ovanligt va? ;) Tänkte dra med honom till Ica och se om vi hittar något gott snacks. Jag är jäkligt sugen på naturgodis!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha men lilla du, testa att trycka på knappen som tar fram ikonerna då så kan man lägga in bilder och allt annat =) dom gjorde om det när dom gjorde om sidan vettu ;) trevlig helg

2011-10-07 @ 19:04:51
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0